maandag 27 december 2010

Ugg Outlet in Rotterdam

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik wel, gezellig met vrienden en familie.. zoals het hoort... nu op naar oud en nieuw!

Vandaag ben ik met mijn moeder gezellig een dagje naar Rotterdam geweest. Ik had op 25 november jl. VIPtickets gewonnen via Twitter. Deze VIPtickets zorgde ervoor dat mijn moeder en ik niet hoefden aan te sluiten in de rij die zich gevormd had voor het oude postkantoor in Rotterdam.


Ik kon het niet laten om even te zwaaien naar alle mensen die in de rij stonden want ik vond het echt te leuk dat we niet in de rij hoefden... zonder die VIPkaart waren we niet naar binnen gegaan. Ik was echt NOOIT in die rij gaan staan!
Eenmaal binnen zagen we al de complete chaos die daar gaande was... mensen liepen met een stuk of vier verschillende Ugg's onder de armen en zochten een plekje om die te passen. Mijn moeder en ik hadden al meteen bedacht, ik kijk bij maat 39 en jij bij maat 41 en we zien elkaar weer bij het trappetje. Mijn moeder had met haar maat 41 wat minder mazzel dan ik. Zij kon een leuke laars vinden, een leren slipper en een moccasin. Helaas zat de moccasin niet zo lekker, maar de laars en de slipper wel! Ik zelf liep al snel met allerlei schoenen onder mijn armen.. een ware graaier ;)


Nadat ik het kaf van het koren had gescheiden hield ik drie dingen over!
Als je bij elkaar 'gegraaid' had wat je wilde kopen dan kon je bij drie verschillende balies je schoenen inleveren om (in mijn geval) een volledig nieuw paar in een echte Ugg-doos te ontvangen. 
Uiteindelijk zijn dit mijn aanwinsten geworden:

slippers

sandaaltjes

laarzen

Ze zitten allemaal echt super lekker! Ik ben er heel erg blij mee. Mijn moeder heeft dezelfde laarzen. Niet omdat ik ze heb, maar omdat ze ze zo mooi vindt en heel erg lekker vindt zitten!

Hiermee was de dag op zijn eind en heeft mijn moeder mij op Rotterdam CS afgezet en was ik na een lang weekend eindelijk weer op weg naar huis. Maar het was echt een heel leuk weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...